Żelechlinek: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Żelechlinek
Numer ogłoszenia: 111706 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelechlinek , Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie, tel. 44 7122712, faks 44 7122770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechlinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Żelechlinek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Żelechlinek, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), a także zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego nr XXVI/481/12 z dnia 21.06.2012 roku w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego 2012. 2.Odpady, będą odbierane ze wszystkich miejscowości Gminy Żelechlinek: Brenik, Budki Łochowskie, Bukowiec, Chociszew, Czechowice, Czerwonka, Dzielnica, Feliksów, Gawerków, Gutkowice, Gutkowice Nowiny, Ignatów, Janów, Józefin, Julianów, Karolinów, Kopiec, Lesisko, Lucjanów, Łochów, Łochów Nowy, Modrzewek, Naropna, Nowe Byliny, Nowiny, Petrynów, Radwanka, Sabinów, Sokołówka, Stanisławów, Staropole, Świniokierz Dworski, Świniokierz Włościański, Teklin, Władysławów, Wola Naropińska, Wolica, Żelechlin, Żelechlinek - Materiał pomocniczy usytuowania nieruchomości na terenie gminy zawiera Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Żelechlinek dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy Żelechlinek. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (wskazane w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego 2012, dla regionu III), do których będą przekazywane odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone. 4.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości tj: 1)z zamieszkałych nieruchomości: a)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) gromadzone będą w pojemnikach 120 lub 240 litrowych. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz w miesiącu w terminach podanych, w powszechnie udostępnionym do wiadomości mieszkańców harmonogramie. W przypadkach gdy odpady nie zmieszczą się do pojemnika, Wykonawca ma obowiązek odebrania zmieszanych odpadów komunalnych wystawionych przez właściciela nieruchomości w workach, z zastrzeżeniem iż mają być to inne worki foliowe niż do selektywnej zbiórki odpadów. Pojemniki na czas trwania umowy zapewnia Wykonawca. b)segregowane odpady komunalne (15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40) będą gromadzone w workach foliowych LDPE o pojemności 120 L. Wykonawca będzie odbierał odpady wystawione w workach przed nieruchomość lub zlokalizowane w altankach śmietnikowych. Worki będą zawierały następujące frakcje odpadów: worek żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych i metali, worek niebieski - na odpady z papieru, tektury, tekstyliów i odzieży, worek zielony - na odpady ze szkła. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz w miesiącu, dla każdego rodzaju (koloru worka) odpadów komunalnych, w terminach podanych w powszechnie udostępnionym do wiadomości mieszkańców harmonogramie. Worki zapewnia Wykonawca. Worki o poj. 120 L zapewnia Wykonawca. c) odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01, 20 01 08). Odpady ulegające biodegradacji, które nie zostaną poddane przez mieszkańców procesowi kompostowania będą odbierane przez Wykonawcę w specjalnie przystosowanych do tego celu workach o kolorze brązowym. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz w miesiącu, w okresie od 1 kwietnia do 31 października, w terminach podanych w powszechnie udostępnionym do wiadomości mieszkańców harmonogramie. Worki o poj. 120 L zapewnia Wykonawca. d) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07). Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do zorganizowania zbiórki odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z terenów nieruchomości zamieszkałych (zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej). Zbiórka polegać będzie na załadunku odpadów wystawionych przed nieruchomość zamieszkałą na środek transportu, posprzątaniu miejsc odbioru oraz zagospodarowaniu odebranych odpadów. Częstotliwość wywozu - raz w roku, w terminie podanym w powszechnie udostępnionym do wiadomości mieszkańców harmonogramie. e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodzie 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego bezpośrednio z terenów nieruchomości zamieszkałych (zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej). Zbiórka polegać będzie na załadunku odpadów wystawionych przed nieruchomość zamieszkałą na środek transportu, posprzątaniu miejsc odbioru oraz zagospodarowaniu odebranych odpadów. Częstotliwość wywozu - raz w miesiącu tj. przy odbiorze odpadów segregowanych, w terminach podanych w powszechnie udostępnionym do wiadomości mieszkańców harmonogramie. f) odpady budowlane i rozbiórkowe będą odbierane każdorazowo z terenu nieruchomości zamieszkałej. Właściciel nieruchomości zgłosi zapotrzebowanie na dodatkowy pojemnik do Wykonawcy za pośrednictwem Urzędu Gminy w Żelechlinku na 7 dni przez rozpoczęciem prac. Wykonawca w terminie 2 dni od uzyskania informacji przez Zamawiającego dostarczy na teren nieruchomości każdorazowo pojemnik do gromadzenia odpadów (zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej). Odbiór ww. odpadów nastąpi niezwłocznie po zgłoszeniu gotowości do Wykonawcy za pośrednictwem Urzędu Gminy. 2)z Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych następujące odpady: a) odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, chemikalia o kodzie 20 03 07, 16 01 03, 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36. Mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć powyższe odpady do PSZOK usytuowanego przed Oczyszczalnią Ścieków w Żelechlinku przy ul. Wojska Polskiego 14, 97-226 Żelechlinek. Odbiór odpadów z PSZOK odbywać się będzie w miarę potrzeb na telefoniczne lub e-mailowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca odbierze w/w odpady w ciągu 7 dni od dokonania zgłoszenia. Odbiór odpadów z PSZOK polegać będzie na załadunku, transporcie i zagospodarowaniu odpadów, o których mowa w powyższym punkcie. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. Pojemniki dostarcza Wykonawca. b)przeterminowane leki będą odbierane z następujących punktów: Apteka Św. Antoniego ul. Jana Susika 5, 97-226 Żelechlinek; Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żelechlinku, ul. Jana Susika 4, 97-226 Żelechlinek. Częstotliwość załadunku i wywozu - w razie potrzeby na telefoniczne /e-mailowe zgłoszenie. Wykonawca odbierze odpady w ciągu 7 dni od dokonania zgłoszenia. Pojemniki dostarcza Wykonawca. c)zużyte baterie i akumulatory będą odbierane z następujących punktów: Zespół Szkół w Żelechlinku, ul. Witosa 1A, 97-226 Żelechlinek; Urząd Gminy w Żelechlinku, ul. Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek. Częstotliwość załadunku i wywozu - w razie potrzeby na telefoniczne /e-mailowe zgłoszenie. Wykonawca odbierze odpady w ciągu 7 dni od dokonania zgłoszenia. Pojemniki dostarcza Wykonawca. II SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJACE ZAMÓWIENIE: 1)Powierzchnia Gminy Żelechlinek wynosi ok. 9 200 ha. 2)Szacunkowa liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Żelechlinek na dzień 31.12.2014 r. wynosi: 3393 3)Szacunkowa liczba osób zamieszkujących Gminę Żelechlinek wynosi : 3107 4)Szacunkowa liczba gospodarstw domowych wynosi: 972 5)Szacunkowa liczba nieruchomości sezonowych: 19 6)Liczba nieruchomości o utrudnionym dojeździe do posesji wynosi: 49 7)Szacunkowa ilość w skali roku odbieranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych z terenu Gminy Żelechlinek wynosi 50 ton. 8)Szacunkowa liczba właścicieli nieruchomości, od których odbierane będą odpady zielone (od 01.04 do 31.10) wynosi: 71 9)Kilometraż dróg wynosi w przybliżeniu ogółem 90 km (plan uwarunkowania rozwoju komunikacji - załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia jako czynność pomocniczą przy przygotowywaniu oferty. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. W trakcie trwania zamówienia przewiduje się zmianę liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o około +/- 6%..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada aktualne zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do realizacji zadania.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających, że wykonawca w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usługi odbierania odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości, o łącznej masie odebranych odpadów komunalnych w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy (lub w krótszym okresie, np. 6 m-cy) co najmniej 600 Mg
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, posiada co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, posiada co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy zł);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ; oświadczenie wraz z wykazem robót, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 10 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zelechlinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żelechlinku , ul. Plac Tysiaclecia 1, 97-226 Żelechlinek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Żelechlinku, ul. Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie