Zakup autobusu szkolnego

wtorek, 31 maj 2016, 14:57

Żelechlinek: Zakup autobusu szkolnego
Numer ogłoszenia: 62245 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelechlinek , Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie, tel. 44 7122712, faks 44 7122770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zelechlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu szkolnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane techniczne: 1) autobus używany, bezwypadkowy; 2) rocznik nie starszy niż 2000 r.; 3) przebieg autobusu nie większy niż 640 000 km; 4) podwozie: rama podłużnicowo - kratownicowa, bez oznak korozji; 5) autobus na zawieszeniu pneumatycznym; 6) długość całkowita 10,0 - 11,0 m; 7) wysokość autobusu max. 3,40 m; 8) silnik wysokoprężny o mocy min. 400 KM , mocowany podłużnie z tyłu pojazdu, chłodzony cieczą; 9) ilość miejsc siedzących nie mniej niż 47 + 1 + 1; 10) skrzynia biegów manualna; 11) nadwozie autobusu malowane lakierami akrylowymi; 12) dwudrzwiowy - drzwi przednie i tylne otwierane pneumatycznie na zewnątrz autobusu ze stanowiska kierowcy. 2. Wyposażenie: 1) klimatyzacja; 2) webasto; 3) elektrycznie regulowane lusterka; 4) centralny zamek; 5) roleta przeciwsłoneczna regulowana elektrycznie; 6) system audio - video DVD; 7) układ hamulcowy wyposażony w ABS; 8) fotele wysokie z podłokietnikami, wyposażone w pasy; 9) ściany boczne oraz sufit wyklejane wykładziną obiciową; 10) wewnętrzne półki bagażowe, wyklejane wykładziną obiciową, wyposażone w indywidualne nadmuchy i oświetlenie; 11) podłoga wykonana ze sklejki, pokryta wykładziną antypoślizgową ; 12) instalacja elektryczna 24 V; 13) apteczka doraźnej pomocy, trójkąt ostrzegawczy oraz dwie gaśnice posiadające ważną legalizację. 3. Uwagi dodatkowe: 1) autobus zarejestrowany w Polsce lub posiadający komplet dokumentów gotowych do rejestracji; 2) autobus musi posiadać aktualny przegląd techniczny; 3) autobus musi posiadać wszystkie wymagane dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy NIE wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie wraz ze wykazaniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Rok produkcji - 10
  • 3 - Przebieg autobusu - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zelechlinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żelechlinku, ul. Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Żelechlinku, ul. Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiar
Pobierz plik (siwz.doc)siwz.docPaweł Kwiatkowski147 kB
Pobierz plik (zal_nr1-formularz_ofertowy.doc)zal_nr1-formularz_ofertowy.docPaweł Kwiatkowski52 kB
Pobierz plik (zal_nr2-oswiadczenie.doc)zal_nr2-oswiadczenie.docPaweł Kwiatkowski39 kB
Pobierz plik (zal_nr3-oswiadczenie.doc)zal_nr3-oswiadczenie.docPaweł Kwiatkowski39 kB
Pobierz plik (zal_nr4-projekt_umowy.doc)zal_nr4-projekt_umowy.docPaweł Kwiatkowski54 kB
Pobierz plik (zal_nr5-oswiadczenie_grupa_kapitalowa.doc)zal_nr5-oswiadczenie_grupa_kapitalowa.docPaweł Kwiatkowski25 kB
Pobierz plik (zal_nr6-podwykonawcy.doc)zal_nr6-podwykonawcy.docPaweł Kwiatkowski31 kB