Dostawa autobusu dla Gminy Żelechlinek

wtorek, 29 maj 2012, 15:17

Żelechlinek: Dostawa autobusu dla Gminy Żelechlinek Numer ogłoszenia: 178528 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelechlinek , Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie, tel. 44 7122712, faks 44 7122770.

• Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu dla Gminy Żelechlinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane techniczne: 1) autobus używany, bezwypadkowy; 2) rocznik nie starszy niż 1995r.; 3) przebieg autobusu nie większy niż 120 000 km potwierdzony przez producenta lub autoryzowany serwis; 4) podwozie: rama podłużnicowo - kratownicowa; 5) autobus na zawieszeniu zależnym resory piórowe, oś przednia sztywna, most sztywny jednostopniowy; 6) długość całkowita 10 - 11 m; 7) szerokość autobusu do 2,5 m; 8) dopuszczalna masa całkowita do 13,5 t; 9) silnik wysokoprężny o mocy min. 170 KM , mocowany podłużnie z tyłu pojazdu, chłodzony cieczą; 10) ilość miejsc siedzących nie mniej niż 43; 11) skrzynia biegów mechaniczna, min 5 biegów; 12) pojemność zbiornika paliwa min 240 l; 13) nadwozie autobusu malowane lakierami akrylowymi; 14) dwudrzwiowy - drzwi przednie otwierane pneumatycznie na zewnątrz autobusu ze stanowiska kierowcy, drzwi tylne otwierane mechanicznie; 2. Wyposażenie: 1) układ hamulcowy wyposażony w ABS; 2) fotele wysokie sztywne tapicerowane z podłokietnikami - fotele w autobusie kompletnie nowe nie regenerowane; 3) ściany boczne oraz sufit wyklejane wykładziną obiciową; 4) wewnętrzne półki bagażowe, wyklejane wykładziną obiciową, wyposażone w indywidualne nadmuchy i oświetlenie; 5) podłoga wykonana ze sklejki, pokryta wykładziną antypoślizgową ; 6) instalacja elektryczna 24 V; 7) apteczka doraźnej pomocy; 8) apteczka doraźnej pomocy, trójkąt ostrzegawczy oraz dwie gaśnice posiadające ważną legalizację; 3. Uwagi dodatkowe: 1) autobus powinien posiadać autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego; 2) autobus musi posiadać aktualny przegląd techniczny; 3) autobus musi posiadać wszystkie wymagane dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

• III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

• III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia •

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.

Wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. oświadczenie wraz ze wykazaniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 5do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zelechlinek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żelechlinku, ul. Plac Tysiaclecia 1, 97-226 Żelechlinek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Żelechlinku, ul. Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek, pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiar
Pobierz plik (ogłoszenie o przetargu.doc)ogłoszenie o przetargu.docPaweł Kwiatkowski48 kB
Pobierz plik (siwz.doc)siwz.docPaweł Kwiatkowski145 kB
Pobierz plik (zał nr 1 - formularz_ofertowy.doc)zał nr 1 - formularz_ofertowy.docPaweł Kwiatkowski46 kB
Pobierz plik (zał nr 2 - oświadczenie.doc)zał nr 2 - oświadczenie.docPaweł Kwiatkowski37 kB
Pobierz plik (zał nr 3 - oświadczenie.doc)zał nr 3 - oświadczenie.docPaweł Kwiatkowski38 kB
Pobierz plik (zał nr 4 - projekt_umowy.doc)zał nr 4 - projekt_umowy.docPaweł Kwiatkowski55 kB
Pobierz plik (zał nr 5 - podwykonawcy.doc)zał nr 5 - podwykonawcy.docPaweł Kwiatkowski29 kB